Lika tråkig som vanligt

Jag har inte gjort många knop idag. Har kännt mig nere och hängig. När Tommy var hos tandläkaren förut ikväll så tvingade jag mig själv att ta en promenad med Isabell. Det blev ingen jättelång tur, men tillräckligt för att hinna rensa tankarna lite.

Förut i veckan så tog jag (vi- jag och Tommy) ett av dom svåraste besluten jag någonsin gjort. Någonstans inom mig så vet jag att det är rätt beslut. Men jag kan samtidigt inte låta bli att hata mig själv.

Ne, nu struntar vi i tråkigheterna, också berättar jag någonting roligt istället.

Den 26/11 så har vi bokat Lits kyrka. Då ska våran lilla skatt döpas, och sen passar jag och Tommy på att gifta oss också. Tommy friade till mig på min födelsedag 2008, och nu äntligen ska vi gifta oss! Gift eller inte, jag älskar Tommy lika mycket vilket som. Men det är ju lite småtrevligt med bröllop :)

I tisdags beställde vi vigselringarna. Min ring valde jag redan för två år sen. Jag älskar den! Det är 7 diamanter på den. Tommy valde en slät, lite bredare ring. Jättefin den också!


Kommentarer
Skrivet av: Sofie

Grattis till bröllopsplanerna! De kommer nog bli ett alldeles underbart bröllop tror jag!

2011-09-29 - 19:19:59
URL: http://sofiiiz.bloggspace.se

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0