Kläder

Sitter och funderar lite över morgondagen. Tror att jag ska ta en sväng på stan. Har i ett par veckors tid nu kikat på ett fleece-set till Isabell, för nu börjar hennes höst/vår jacka vara lite väl tunn. Så jag tänkte att om hon har ett fleece-set utanpå hennes vanliga kläder, plus mössa, vantar och tjockstrumpor, så tror jag knappast att hon kommer att frysa i vagnen. Sen har vi alltid med en fleecefilt i vagnen.

Hur klär ni era barn nu? Skulle vara skönt att få lite tips, så att man inte klär på för lite/för mycket.

Kommentarer
Skrivet av: Tirja

Ifjol hade jag Isak i åkpåse nu tror jag och en tunnare jacka, i år har han softshelljacka och galonbyxor!



Men jag tror ni klarar er bra på det du har tänkt ut! Man märker ju fort om dom är för varm eller för kall!



Kram

2011-09-12 - 08:14:45
URL: http://tirja.blogg.se/
Skrivet av: Tirja

Tack ^^ Jag försöker så gott jag kan, men jag lovar att det inte är lika lätt som det verkar haha, jag tampas med den här jävla vikten hela tiden! Men det är nog mest för att jag små äter, och äter godis och grejer när jag blir hungrig istället för att göra riktig mat. Men nu har jag gett mig själv gottaförbud förutom fredag eller lördagkväll! (började inte så bra iom att jag två ballerinakex på förmiddagen!) Men jag ska banne mig klara det här. Det sitter ju i viljan ^^



Ja visst är det skönt att få lite bekräftelse av någon annan ^^ Man får tänka på att det alltid är varmare i vagnen än utanför! :)

Och man kan alltid öppna upp lite kläder om dom känns alldeles för varma!



Kram

2011-09-12 - 17:08:22
URL: http://tirja.blogg.se/
Skrivet av: Sofie

Svar från min blogg: Va vi vet så ska de kunna ordna upp sig med ryggkotan av sig själv. Men vi har en kompis som är naprapat så tänker kontakta henne och be om hjälp också. Men de ordinerade bra motion och vanlig styrketräning så ska väl inte vara så farligt om jag förstått det rätt! Mer bara att han inte klarar av att lyfta tungt nu till en början.

2011-09-12 - 23:46:25
URL: http://sofiiiz.bloggspace.se

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0