Bla bla blaa..

I onsdags kväll så fick vi bara för oss att åka ut till Greningen och hälsa på alla där. Jätteskönt att komma ut till 'riktig' frisk luft, och få träffa härliga människor.

Igår hjälpte jag till att vara barnvakt åt E&L. Vi var ute och gick i säkert två timmar. Också jätteskönt att få komma ut lite.

Fredag idag. Och jag har inte gjort någonting. Hade ju tänkt att jag skulle ha städat och tvättat idag. Men jag har mått konstigt, så det har inte blivit någonting gjort. Den lilla orken jag har haft har jag ägnat åt Isabell.

Vi får se vilket väder det blir i morgon, och på vilket humör jag är. Skulle ha veljat tagit en långpromenad. Det får ju gärna bli molningt och blåsigt, så jag slipper rinna bort isåfall.

Ne, min underbara dotter ligger på fällen på golvet en liten bit ifrån mig. Ska nog försöka att sakta ner hennes tempo lite och se om hon blir trött snart.

Kommentarer

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0