:)

Helgen har hittills varit intensiv, men rolig ändå. Tezz och Benjamin plingade på dörren i torsdags, också blev dom kvar tills idag.

Igår så var vi hos finaste Ida och grattade henne på födelsedagen i efterskott. Hon bjöd på supergod äppelpaj! Mycket surr och skratt blir det med tjejerna. Älskar dom stunderna!

Efter det så tog jag och Tezz våra barn och åkte ner på stan. Tyckte att Tommy skulle få lite egentid. Handlade lite mjukisbrallor till Isabell, eftersom att jag upptäckte häromdagen när jag rensade bort för små kläder att hon bara hade två par mjukisbrallor. Sen åkte vi till Lillänge och gick på Kappahl. Köpte lite nytt till Isabell där också. (Jag låter som värsta shopping narkomanen). Men jag brukar hitta kläder till bra priser. Passar på att handla på H&M:s clubdagar tex (OM hon behöver någonting). Sen måste jag ju faktiskt erkänna att jag tycker att det är väldigt roligt att gå i affärer och titta på barnkläder.

Idag så klev jag och Isabell upp vid 8-tiden. Jag ville så gärna att Tommy skulle få sovmorgon för en gångs skull. Så vi satte oss i soffan och Isabell fick välling, och vi myste en stund. Sen när vi vuxna och Benjamin ätit frukost så klädde vi på oss och gick ut så att Benjamin skulle få gunga. Men det slutade med att barnen somnade i sina vagnar, så vi tog en promenad istället. Det blåste lite kallt, men det var så skönt! Jag ska absolut försöka att ta en promenad på förmiddagen också med Isabell. Det är bra för både henne och mig.

Tezz tipsade mig att Dollarstore sålde Alfons Åberg kläder för 50 kr plagget. Så vi åkte dit en sväng, och Isabell fick en body/tröja och två par mysbyxor i storlek 80. Och till min förtjusning så sålde dom bäbis bäddset billigt. Jag blev jätteglad eftersom att jag har kikat runt i lite affärer efter bäddset till barn överhuvudtaget. Men jag har inte hittat nånting i storleken jag har varit ute efter. Så vi köpte ett bäddset för 50 kr. MYCKET bra pris tycker jag.

Ne, nu har jag babblat på alldeles för mycket. Nu ska jag ställa mig i duschen en stund, och sen ska jag nog gå och lägga mig.

Kommentarer
Skrivet av: Tirja

Tack!

Och eran tjej är helt bedårande söt! :)



Åh jag gillar så när du babblar på i inlägg så här! :) Och shoppa barnkläder är väl det roligaste som finns :D



Fanns det mycket kläder kvar på dollar? Hade tänkt åka dit men inte kommit mig iväg!

Tror förresten att jag såg er igår, men va inte säker, på busstorget!



Kram

2011-10-08 - 23:13:36
URL: http://tirja.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0