Jag känner mig glad!

Idag har varit en så himla bra dag känner jag.

Vi gick till Gläntan och gjorde Isabells fotavtryck i gips.

Sen for vi ner på stan och gick på Wedemarks och fick smaka bröllopstårtan som vi planerade. Den var så himla god! Vit chokladmousse + mörk chokladbotten. Tommy som annars inte tycker om tårta tyckte att den var jättegod, och det är verkligen ett plus i kanten! Men vi kände ändå att det nog skulle smaka ännu godare om man bröt av med något bär, så vi valde hallon.

Sen strosade vi runt på stan lite, och efter en stund så avvek Tommy. Så jag och Isabell gick på stan själva ett tag. Så nu är dom första julklapparna till Isabell klara. Jag fyndade jättemycket fint som var på rea. Bland annat 5 pyjamasar och 7 bodys för lite och ingenting. Så här kommer en liten update på önskelistan:

- En lekmatta med djur eller annat roligt motiv
- Bäddset
- Badkars-pelikan (förvaring för badleksaker)
- Byxor i storlek 80
- Matskål + pipmugg
- En bjällerskallra

Annars då?
Jag har bestämt mig för att nästa gång jag ska till läkaren så ska han få friskskriva mig. Jag känner mig så gott som återställd, och jag känner mig trygg med tanken på att ta hand om Isabell själv när Tommy jobbar. Det kommer inte att bli några problem. Jag kommer att klara det.

Kommentarer
Skrivet av: Tirja

Åh va härligt att du känner dig bra :)

Jag tror du kommer klara av det galant!

Det märks på hur du skriver i bloggen till och med att du är piggare eller hur man ska säga!



Vart va du och handla så mycket kläder? :)

2011-10-19 - 23:13:32
URL: http://tirja.blogg.se/
Skrivet av: Sofie

:)

2011-10-20 - 07:14:02
URL: http://sofiiiz.bloggspace.se
Skrivet av: Annelie

Härligt att du känner dig så bra! :) Annars kan ni ju alltid börja med halvtid så det inte blir som en "chock", tyckte det var ganska skönt att ha en övergång i alla fall. Pussar och kramar!

2011-10-20 - 15:29:39
URL: http://anneliemedmera.blogg.se/
Skrivet av: svärmor

Bjällerskallran kan du stryka ifrån listan <3

2011-10-20 - 16:44:06
Skrivet av: angelicaeriksson.

Hej, har just börjat läsa din blogg! Härligt att höra att allt verkar vara bra igen :)

2011-10-20 - 20:43:10
URL: http://eerikssonangelica.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0