Isabell har det jobbigt nu

Hon är förkyld, och det är näsan och snoret som är jobbigast. Jag torkar försiktigt med blöta näsdukar med en liten klick salva på, men huden blir irriterad iallafall. Jag och Tommy måste hjälpas åt när vi ger henne näsdroppar och försöker suga ur snoret ur näsan. Hon blir så ledsen när vi gör det, men vad ska man göra? Det gör så ont att se henne må dåligt, även om det 'bara' är en förkylning. Någonting positivt är ju att hon blir väldigt mammig och pappig, och vill gosas mycket. Hon brukar vara ganska snål med gos annars :P Mammas och pappas fina tjej ♥

Igår så åkte vi och lämnade Isabell hos Anders, Jessica och barnen. Sen gick vi och åt på vårat absoluta favoritställe, Asia Wok. Mysigt att göra någonting bara jag och Tommy, men jag kunde ju såklart inte koppla bort tanken på att jag saknade Isabell, även om vi bara var ifrån henne cirka två timmar.

I morgon står det städ och storhandling på schemat. Kanske är bäst om man går och lägger sig nu då?

Kommentarer

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0