Senaste nytt

- Medicinen som jag skulle ta i kombination med den antidepressiva medicinen började ge effekt efter bara några dagar. En vecka efter att jag började med Seroquel så kände jag mig i princip som vanligt igen. Så himla skönt! Det känns som att man har varit instängd i en bubbla, och nu har den äntligen spruckit. Känns skönt att börja komma tillbaka till livet på riktigt! Troligen så kommer jag att få äta medicin livet ut, men det har jag inga problem med.

- Isabell växer så det knakar. Vi misstänker att det kanske är någon tand på gång, för hon har fingrarna i munnen hela tiden, och biter på dom. Och hon dregglar nästan litervis varje dag. I övrigt så går allting bra. Det är nog inte långt kvar tills hon vänder på sig. Hon försöker både från mage och rygg. Hon är så duktig! Hon greppar saker, hon älskar att ligga under babygymmet och hon 'pratar' jättemycket. Jag är så stolt över henne! :)



- Vi ska börja ta tag i lite renovering igen. Jag orkade ju inte riktigt med det när jag var gravid, men nu så :). Vi tänkte börja med köket. Rubbet ska göras om. Taket ska målas, det ska tapetseras, läggas golv, nya lister, nytt kakel, nya skåpstommar, nya luckor, nya vitvaror, nytt bord+stolar. Vi håller på att planerar för fulla muggar nu. Det blir ingen billig historia, men vi kommer att bli så nöjda!

Kommentarer
Skrivet av: Sofie

Lova att du tar före o efterbilder på renoveringen

2011-06-12 - 06:46:44
URL: http://sofiiiz.bloggspace.se
Skrivet av: Anders

Va skönt att du fått en medicin som hjälper! <3



För att ta någon tablett varje dag är ju ingenting mot att få må bra! Det är värt det!



Hon är ju så fin tjejen eran! :) Och duktig!



Va roligt med renovering :D Hoppas på mycket fina bilder då :)



Kramar <3

2011-06-12 - 09:56:00
Skrivet av: Tirja

Kan ju berätta att det va jag som kommenterade ovanför :P Min sambo hade tydligen kommenterat i en blogg och då låg det kvar!

Så du inte blir så fundersam på vem det va ^^

Kramar! <3

2011-06-16 - 22:37:49
URL: http://tirja.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0