Midsommar

Ja, vi firade midsommar på hemmaplan. Har känt mig krasslig i ett par dagar, så jag trodde att jag kanske höll på att bli förkyld. Men idag mår jag bra konstigt nog. Vilket fall som helst så åt vi gott och tittade på film hela kvällen. Så det blev ett väldigt lugnt firande.

Igår kom paketet som vi beställde från Ellos. Vi passade på att köpa kläder till Isabell på rean, och det blev mycket fina kläder för pengarna. Men en sak som är lite rolig är deras storlekar. OJ vad stora kläderna var! Beställde det mesta i 74 så att hon har bra med kläder till i höst. Men det vette sjutton om hon kommer kunna ha dom. Hon håller på att gå över till 68 nu, så det är ju inte jättelänge kvar tills hon ska ha 74. Men, men. Så länge kläderna inte är för små så spelar det ingen roll.

Nu på tisdag kommer leveransen med vårat kök. Jag gruvar mig, för jag vet att det kommer att bli stökigt, och ingenting kommer att vara där det brukar vara. Jag längtar tills allting är klart, då man får börja organisera och ställa in saker i skåpen. Tommy längtar som en tok tills vi ska sätta igång med arbetet. Han är som ett barn som längtar till paketöppningen på julafton :)

Isabell har kommit in i någon märklig period. När hon skriker för att hon är hungrig så ger vi henne mat, men hon äter kanske 5-10 ml, sen vägrar hon att äta mer. Hon brukar äta ungefär var tredje, var fjärde timme. Och hon brukar äta upp allt. Men inte nu. Är det någonting man bör vara orolig för?


Idag är det ett år sen vi fick det bästa beskedet vi någonsin fått



Dessutom blir Isabell 4 månader idag :)

Kommentarer
Skrivet av: Sofie

Kanske tänder pågång?

2011-06-25 - 21:07:10
URL: http://sofiiiz.bloggspace.se

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0