Ja, då var det måndag igen

- Tycker att dagarna och veckorna går så himla fort! Men det är nog för att man har någonting att göra hela tiden. När Isabell är vaken så leker och gosas man med henne, och när hon sover så försöker jag att hålla hemmet fräscht och tvättkorgen tom så gott det går.

- Jag tycker att allt går så bra nu. Har ätit nya medicinen i ett par veckor, och den funkar jättebra! Känner inte av varken depression eller ångest nu. Jag är så himla glad att jag håller på att bli frisk! Jag är så tacksam för att hjälp och allt stöd jag har fått från både sjukhuspersonal och nära och kära. Jag är så lycklig över Tommy och Isabell så jag kan inte med ord beskriva det.

- Vi håller ju som sagt på med renovering. I lördags åkte jag och älsklingen till Ikea och beställde kök och handlade lite nytt husgeråd. Det gick åt många många många tusenlappar, men det kommer att vara så värt det. Isabell spenderade dagen hos sina kusiner. Stort tack till A och J för barnvakten! Vi var iväg och köpte tapeter idag, och vi kollade även ut kaklet som vi vill ha. Och i morgon ska vi åka och köpa golv. Så snart sätter vi igång :)

- Idag har Isabell fått smaka mat. Hon fick smaka 1/4 tesked mosad banan förra veckan, men det verkade hon inte tycka om. Idag fick hon potatis och palsternacka, också päron/mango puré. Hon fick smaka ungefär en tesked sammanlagt, men ingenting av det åkte ner i magen. Hon spottade ut allt :P



Nu ska jag gå och titta om våran lilla skönhet sover, och sen ska jag pussas och kramas med gubben :)

Kommentarer
Skrivet av: Tirja

Det är så underbart att läsa att du mår bra nu! Det är så man själv blir lite extra glad då :)

Kram

2011-06-20 - 22:47:03
URL: http://tirja.blogg.se/
Skrivet av: Tirja

Tack ^^ Jag vart riktigt nöjd med den ^^

Kram

2011-06-20 - 23:27:33
URL: http://tirja.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0