Lilla hjärtat

Isabell växer alldeles för fort tycker jag! Jag hinner inte med. Vi börjar fundera på om vi måste gå upp en blöjstorlek ganska snart eftersom att hon får märken efter 3:orna nu. Sen har jag börjat sortera bort en del kläder i storlek 62. Herregud, hade hon inte 56 alldeles nyss?

Vi har köpt gröt med banan som vi ska börja introducera lite smått. Jag tycker inte att hon står sig speciellt länge på ersättningen längre, och då ger vi ändå semper 2 nu. Hon blir 'hunger'grinig redan efter 1,5 timme efter att hon ätit. Så jag hoppas att det går bättre med gröten än vad det gjorde med potatis/palsternacka purén.

Vi köpte pärondryck nu när hon är sjuk och måste få i sig extra mycket vätska, eftersom att hon inte vill ha ersättning hela tiden, och vattnet spottar hon ut vissa gånger. Och den tycker hon om! Det kanske inte är det bästa att ge, men huvudsaken är att hon får i sig någonting tycker jag.

Jag har märkt att hon verkligen reagerar på sitt namn nu när man pratar med henne. Oj, oj. Jag ska försöka spela in någon gång när hon pratar. Hon kan babbla oavbrutet i 10 minuter!

Kommentarer

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0