Äntligen!

Nu har vi äntligen städat upp röran här hemma, så nu är allt i sin ordning. Jag har ärligt talat mått jättedåligt över hur stökigt det har varit här dom senaste veckorna. Och dessutom att ha ett litet barn mitt uppe i allt stök. Jag har ju inte veljat haft henne liggandes på golvet under babygymmet när det har varit skitigt på golven. I början försökte vi ha ordning och städade, men det blev lika fort stökigt igen. Men som sagt, nu har vi städat (det tog två hela dagar att städa och återställa allting).

Köket blev så himla bra! Är så himla stolt över älsklingen som har gjort ett så himla bra jobb. Det känns underbart att kunna laga ordentlig mat, och sitta vid middagsbordet och äta. Ska även tacka alla som på något sätt har hjälpt till med köket, barnpassning osv.

Men nu dröjer det nog några månader innan vi påbörjar nästa projekt. Och då ska vi göra iordning rummet som vi just nu inte använder. Det ska bli vårat sovrum.


Kommentarer
Skrivet av: Karin

Blev ju supernajs!!! Bra jobbat....

2011-08-05 - 00:30:29
URL: http://brannatorpet.blogspot.com
Skrivet av: Sofie

Blev toksnyggt!

2011-08-05 - 19:22:10
URL: http://sofiiiz.bloggspace.se

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0