Sådärja!

Nu har jag satt in en födelseannons i tidningen. Väntade ju bara i ett halvår. Nästa vecka, den 17:e så är vi alltså med i ÖP. Om dom godkänner annonsen förstås.

Så nu kanske det är dags att på allvar ta tag i planering av vigsel och dop. Har ju gruvat mig lite för det, för det känns som att det är väldigt mycket att tänka på, även fast vi bara ska bjuda dom närmsta och ha det väldigt enkelt. Vi vill inte ha någon stor cermoni. Vi vill ha det enkelt, men ändå fint. Vi kommer inte ens att servera alkohol på festen efteråt kan jag avslöja. Nåväl. Ska försöka peppa Tommy för lite planering.

Förut ikväll så tog hela lilla familjen Falkesjö/Burström ett bad tillsammans. Isabell har älskat att bada från första stund, och nu plaskar hon vilt omkring sig :)

Och i morgon ska lilla familjen göra en dagsutflykt på stan. Så nu kanske det är bäst att man går och lägger sig.

Kommentarer
Skrivet av: cissi

hoppas verkligen att man får komma <3

2011-08-19 - 13:16:07
URL: http://cecilianielsen.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0