Mina första år

Igår när vi var på stan så köpte vi en jättefin 'Mina första år'-bok till Isabell. Jag har alltid sagt att när jag själv får barn så ska en sån bok införskaffas och varenda sak ska fyllas i. I min egen sån bok så är det tyvärr bara en del saker ifyllda, och det finns inte så jättemånga bilder i den. Lite tråkigt.

I Isabells bok finns verkligen allt! Från hur vi förberedde oss, kom fram till namnet vi valde åt henne, det första badet, första måltiden, tänder, resor och utflykter och mycket, mycket annat. Det som är synd är ju att jag inte kommer ihåg så mycket från hennes första tid eftersom att jag låg på sjukhus. Men jag hoppas att Tommy kan hjälpa mig så att boken blir ordentligt ifylld.

Det här är nog den tråkigaste kvällen på jättelänge. Isabell sover sen några timmar tillbaka, Tommy somnade på soffan, och det finns ingenting att se på tv. Jag kommer inte ens på någon film som jag vill se.

Kommentarer

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0