Hejåhå

Isabell är förkyld sen ett par dagar tillbaka, och nu börjar Tommy bli förkyld. När ska vi få vara friska, allihopa samtidigt? Isabell är inte så sugen på att äta, eftersom att hon är täppt i näsan. Så då ger vi näsdroppar, och när dom har börjat verka så verkar hon inte vara hungrig längre, för då blir hon helt vild och vill leka.

Igår kväll var hon så ledsen. Vi försökte lägga och natta henne, men när vi gick ut från sovrummet så skrek hon så att hon nästan hyperventilerade, och tårarna rann. Så jag tog upp henne och tröstade, gungade, pussade, pratade, sjöng. Och då blev hon lugn. Hon är väldigt mammig och pappig när hon är sjuk. Så hon fick vara uppe med oss tills hon verkligen inte orkade något mer. Lilla gumman.

Ikväll verkar hon må lite bättre. Hon hade feber, så hon fick en alvedon, också fick hon näsdroppar. Sen låg hon i min famn en lång stund och åt. Efter en stund så började hon gnugga ögonen, så Tommy gick och nattade henne. Och hon verkar sova väldigt gott nu. Hoppas att hon kan sova som hon brukar göra.

Snart ska jag och älsklingen mysa ner oss i soffan med popcorn och Solsidan. Jag ÄLSKAR den serien! Kan se den om och om igen :)



Kommentarer

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0