Bella Bella

Igår när vi var iväg på affären och hade handlat färdigt så satte vi oss vid ett bord för att äta lite. Jag tog en banan, och jag hade Isabell sittandes i mitt knä. Också upptäcker jag att hon börjar sträcka sig efter bananen. Antagligen i syfte att hon ville leka med den. Och bara för att se hur hon skulle reagera så höll jag bananen framför hennes mun, och hon gapade och började suga på bananen. (Förra gången vi testade banan så var det verkligen ingen hit). Sen fick hon en pytteliten bit som hon förnöjt tuggade på och svalde. Mammas och pappas duktiga tjej!

Sen på kvällen så gjorde Tommy i ordning en miniportion med banangröt. Och det tyckte hon om. Spottade nästan inte ut någonting. Samma sak ikväll, hon åt och var så nöjd så :)



Kommentarer
Skrivet av: Annelie

Evangeline älskade banangröt :)

2011-08-13 - 14:11:41
URL: http://anneliemedmera.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0