Vitt, vitt, också lite mer vitt


På kvällarna brukar jag surfa runt på olika inredningsbloggar för att hitta inspiration. Det är ju helt galet vad många bloggar det finns inom just kategorin heminredning!

Jag som förut har tyckt om färg, mönster och moderna saker i hemmet har nu börjat förälska mig i vitt, lantligt och äldre saker. Jag vill måla om våran nya säng vit (när vi har köpt madrasser till den så att vi kan börja använda den), jag vill ha ett vitt kök med fina walldecos eller bokstäver på väggarna, krukor i zink i fönstrena. Jag vill måla om våran skohylla och hatthylla vit. Vitt är så fint!

Jag har tusen, miljoner idéer i huvudet just nu. Omöjligt att sova då!

Kommentarer
Skrivet av: Kicki

Jag är också helt inne på vitt! Kommer göra stugan vit och blå i det ena rummet och vitt och grönt i andra! :D Sen får vi se hur långt jag kommer i lägenheten och när.. krukorna vart vita förra året tror jag, och vita gardiner står på önskelistan! :)

2010-01-26 - 17:55:57
URL: http://ekogatan.blogg.se/
Skrivet av: svärmor

blev du frestad av sidorna jag skickade till dig för att du skulle se hur jag ville min hemsida skulle se ut <3<3 Kram svärmor

2010-01-26 - 19:46:53
Skrivet av: Sarah

Kicki: Ja vitt är en tidlös färg. Jag har alltid tyckt att vitt är så tråkigt i inredningssyfte, men nu ÄLSKAR jag det.



Svärmor: Nu hänger jag inte riktigt med. När skickade du dom? Det måste jag ha missat totalt, eller så har jag inte fått dom. Saknar dig! <3 kram

2010-01-27 - 02:16:08
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Skrivet av: svärmor

7jan. jag skickar dem igen. När ska vi börja sticka då??? saknar dig också kram<3

2010-01-27 - 10:16:39

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0