Vilken miss!!


Av någon anledning så glömde jag bort att öppna kortet som jag fick av Kicki, Pether och Agnes. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det!

Jag fick ännu en jättefin present av dom





Stort grattis Sarah på din 23årsdag!
Istället för en present har vi skänkt pengar till Naturskyddsföreningen; Jordbruk & livsmedel.
Du får också en liten gåva på sidan om...

Kramar från Kicki, Pether och Agnes

Tusen tack!
Stor kram till er!
Det här var en jättefin present tycker jag


Vem som helst kan skänka ett bidrag till Naturskyddsföreningen.
Det finns olika kategorier som man kan välja att skänka valfritt belopp till (minst 50 kr)

Kommentarer
Skrivet av: Kicki

Men gud, var det sådär fult!? :P Tanken som räknas ;)

2010-01-11 - 12:39:51
URL: http://ekogatan.blogg.se/
Skrivet av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

favorit film?

2010-01-11 - 12:52:53
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0