Allt och inget


Den senaste tiden kan jag inte påstå att det har hänt så mycket. Det är så trist, för nu när jag verkligen känner att jag orkar göra saker så går inte det pågrund av förkylning istället.

- Tezz och Benjamin var och hälsade på förra veckan. Jättekul!
Benjamin är en underbar liten kille :)

- Jag jobbade onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag förra veckan. Bra med lite jobb så man får lite extra i kassan, men framför allt så är det så kul att vara sysselsatt om dagarna.

- Egentligen skulle Kicki, Agnes, Annelie och Evangeline ha hälsat på i måndags, men eftersom att min förkylning har tagit om ytterligare en gång så bestämde vi att vi skulle skjuta på träffen. Vill ju inte smitta ner någon, men som det hörs på tjejerna så är ingen av dom kry heller :(

- Vi blev bjudna på middag hemma hos Markus och Elin. Jättegott och jättetrevligt!

Förut ikväll så skulle jag titta på Det Okända. Det kan hända att det är lite överdrivet vissa gånger, men jag älskar det programet ändå! Dessvärre så somnade jag efter tjugo minuter, och sov i typ två timmar. Inte så bra, för sen blev jag ju jättepigg.

Därför sitter jag här nu och kollar lite på Ikeas hemsida. Storebrors frus pappa ska iväg på Ikea i helgen, och storebror var snäll och frågade om vi behövde någonting därifrån. Och ja, vi behöver hur mycket som helst därifrån! Det finns nästan inga gränser. Men plånboken tillåter inte det just nu. Men jag har iallafall tittat ut några saker som vi behöver.

- Vajer + beslag. För att kunna sätta upp gardiner i vardagsrummet.
- Vita, något genomskinliga gardiner till vardagsrummet. Bra pris på dom!
- Nya knoppar till skåpen i köket. Dom svarta som sitter där nu passar inte in så bra. Bra pris på dom också!

Sitter och funderar så mycket på renovering och inredning. Frågar Tommy vad han tycker skulle vara fint och bra i olika rum. Vi tycker mest lika om det mesta, men det finns ett par saker som vi inte riktigt tycker lika. Men men, vi får se hur det blir.

Nu blir det Saltkråkan en stund, sen god natt.



Kommentarer
Skrivet av: Kicki

Kul med en uppdatering äntligen :) Hoppas du blir frisk snart! Vita gardiner är underbart.. jag vill också ha!!!! :)

2010-01-21 - 19:58:19
URL: http://ekogatan.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0