Härliga fredag!


Nu äntligen är jag frisk. Ingen mer förkylning, och magsjukan varade bara under en natt. Så nu tycker jag att jag har varit sjuk färdigt för i år :P

Om cirka tre timmar så sitter jag och Elin i bilen på väg mot IKEA. Det blir en riktig tjejdag med shopping och skratt. Underbara Elin! Ska bli jättekul! Igår konstaterade jag att det är minst fem år sedan jag var på IKEA sist.



Igår fyllde älskade Tezz år. Så det blev fika och massa prat. Emelie.H och hennes fina dotter C var också med, vilket var jättekul, eftersom att vi träffas så sällan.

På söndag är det alla hjärtans dag. Jag har funderat och klurat på en present till Tommy, men har kommit fram till att det inte blir något materiellt ting. Istället så ska jag föreslå att vi tar ett långt skumbad, sen ska han få massage och fotvård tänkte jag. Kicki, har du något tips på massageolja som inte är dålig för huden? (Gärna någon som luktar gott) Jag hoppas även på att få lite massage själv :) Sen blir det lite god mat och kanske en film.


Vad ska ni göra för eran älskling på alla hjärtans?

Kommentarer
Skrivet av: Kicki

Om du inte hinner skaffa någon olja så ta kallpressad olja, t.ex olivolja!! Annars kan du gå på naturhälsan och höra där! :) Min älskling är Agnes, och jag vet inte än vad jag ska göra för henne!? Jag vet inte vad jag ska göra för Pether heller. Han ska nog få välja en tvål på Naturhälsan :) Agnes kanske får nåt plagg på stan eller så? :)

2010-02-12 - 16:47:23
URL: http://ekogatan.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0