Ultraljud

Ja nu har vi äntligen fått se våran lilla för första gången. Det var verkligen häftigt, men jag förstår fortfarande inte att det var våran bäbis vi såg.

Hon mätte bäbisen och konstaterade att jag är i vecka 12. Jag trodde faktiskt att jag var längre gången, men inte :)

Det var en väldigt livlig krabat iallafall! Snurrade runt och viftade med armarna. Det var jätteroligt att se! Man såg alla kroppsdelar väldigt tydligt. Jag var orolig för att jag inte skulle kunna uppfatta vad som var vad, men det var inte så svårt att lista ut :)

Det var för tidigt att se könet. Men om 7 veckor ska vi få göra ett till ultraljud. Det "stora" ultraljudet. Så då hoppas vi på att få veta könet :)


Ultraljudet tog alla krafter av mig känns det som, så nu ska jag lägga mig och vila ett tag.

Kommentarer
Skrivet av: svärmor

Om du är i v. 12 nu så kanske det blir på Annelies födelsedag hihi

Kram <3

2010-08-11 - 19:05:53
Skrivet av: Bella

Men Grattis till er :)

2010-08-11 - 20:29:20
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Skrivet av: kickan

Ja det är sååå mysigt! :)

2010-08-12 - 22:39:24
URL: http://kick86.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0