Länge sen

Oj, en hel månad sen jag skrev sist. Men jag har inte mått så bra, så jag har varit glad om jag har orkat kliva ur sängen vissa dagar.

Nu den senaste veckan har jag faktiskt mått lite bättre. Jag har faktiskt orkat städa lite, och orkat vara lite social. Hoppas att det håller i sig. För jag orkar inte må dåligt mer.

Det är lite svårt att förklara hur jag mår. Min läkare har totalt missuppfattat mig. Jag sökte hjälp hos henne för att jag mådde psykiskt dåligt innan jag visste att jag var gravid. Men hon verkar tro att jag mår psykiskt dåligt på grund av graviditeten. Det är fel. Det gör jag inte! Jag är innerst inne överlycklig över graviditeten. Nog för att det kom som en chock (med tanke på att vi försökt bli gravida i över ett år, också helt plötsligt är man gravid när man nästan gett upp hoppet) men vi är jätteglada!

Vi vet fortfarande inte hur långt gånget vi är. Men nu på onsdag så är det äntligen dags för ultraljud! Vi längtar jättemycket, och vi har bestämt oss för att ta reda på könet. Om h*n behagar att visa upp sig förstås :)
Jag har en stark känsla av att det är en pojke och Tommy tror att det är en tjej. Spännande!

Om ni får gissa hejvilt, vad tror ni att det är?

Kommentarer
Skrivet av: Tirja

Svårt att gissa kön utan att sett hur magen ser ut ^^

Tråkigt att du mår så dåligt :( Mitt erbjudande finns fortfarande! Vill mest bara skicka en jätte kram åt dig!

2010-08-08 - 06:22:14
URL: http://xredxangelx.blogspot.com
Skrivet av: Annie/Blivande faster :)

Jag har ingen aning om vad jag tror det blir, men hoppas i smyg på en liten kille :)

2010-08-08 - 18:30:48
URL: http://anneliemedmera.blogg.se/
Skrivet av: kickan

hmmmm... pojke :)

2010-08-09 - 15:17:18
URL: http://kick86.blogg.se/
Skrivet av: Sofie

Jag gissar på en flicka!

2010-08-09 - 21:30:49
URL: http://sofiiiz.bloggspace.se
Skrivet av: Elin

Jag tror det blir en av varje :)

2010-08-10 - 13:00:16
Skrivet av: svärmor

kan tänkas att det är en liten kille ;-))



Kramar "farmor"

2010-08-10 - 19:24:39

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0