Jag blev kortvarig på jobbet

Idag började jag jobba igen efter två veckors sjukskrivning. Helt ärligt så kändes det sådär att veta att man skulle tillbaka till jobbet igen. Jag som vanligtvis älskar att jobba tycker nu att det är riktigt jobbigt. Känns inte bra att komma till jobbet och vara dödstrött och kanske inte kunna sköta jobbet bra. Vilket i sin tur framkallar ångest och stress.

I eftermiddags så hade jag tid hos läkaren. Vi diskuterade mediciner och eventuell sjukskrivning. Hon tyckte att den bästa medicinen för mig var att ta det lugnt och vila mycket. Så jag blev sjukskriven en månad till att börja med, sen ska vi följa upp hur jag mår. Och förhoppningsvis så mår jag bra så att jag kan börja jobba igen.

Kommentarer

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0