Vilken totalt misslyckad påskhelg!


I onsdags eftermiddag så tog jag och Tommy våran packning och åkte till Lit. Meningen var att jag skulle jobba torsdag, fredag, lördag och söndag, så vi skulle bo hos pappa över helgen.

På vägen till Lit så började jag må lite illa. Åksjuka tänkte jag. När vi kom till Lit så fick vi veta att pappa hade varit klen hela dagen, och i och med att han sa så så började jag må ännu sämre. Mådde jätteilla och kände bara hur allting snurrade i huvudet. En liten stund senare så var det bara att kuta på toa och kräkas. Sen kräktes jag hela onsdagkväll, onsdag natt och igår fram till 17-tiden.

Efter sista kräk-svängen på toa igår så blev jag liggandes i sängen. Jag hade så ont i hela kroppen så jag kunde inte röra mig. Jag hade hög feber, och mitt ansikte var helt uppsvällt och lila-röd-fläckigt.

Dessutom så blev Tommy tvungen att åka hem från jobbet i går, för han hade också oturen att åka på magsjuka.

Idag har jag iallafall kunnat kliva upp ur sängen, och jag kan röra på mig hyffsat, men jag har fortfarande jätteont i kroppen, speciellt i ryggen. Så vi packade ihop oss och åkte hem idag.


Nu har även jag insett att det är dags för mig att ta kontakt med en läkare för att få reda på hur det egentligen står till med mig. Jag har varit sjuk orimligt ofta den senaste tiden, och det tär både på kroppen och på psyket. Dessutom så förlorar jag en hel del inkomst.


Hoppas att eran påskhelg har varit, och fortsätter att vara bra.
Glad påsk!

Kommentarer
Skrivet av: Annie

Men gud så jobbigt! :( Krya på er! Kramar!

2010-04-02 - 19:30:19
URL: http://annelie86.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0