På bättringsvägen?


Njaeh.


Har lyckats få i mig lite att dricka iallafall, men blir illamående av lilla minsta.

Skulle ta mig ett varmt och skönt bad, men det blev allt annat än skönt. Eftersom att blandaren till duschen håller på att ha gjort sitt så märkte inte jag att vattnet blev hetare och hetare. Så när jag ställde mig i vattnet så skållade jag fötterna och vaderna. Mindre skönt.

Har kännt mig så rastlös hela dan idag, men har inte orkat göra någonting. Har inte orkat ligga ner, har inte orkat pyssla på med nånting, har inte orkat svara i telefon, inte orkat svara på några sms.

Tommy lagar mat, och det luktar så gott. Men det är ingen mening att ens försöka smaka sen.

Nu ska jag försöka dricka lite vatten. Är så himla törstig!

Kommentarer
Skrivet av: svärmor

usch va trist. Kanske nåt annat på G ;-))

2010-04-03 - 19:52:00
Skrivet av: Sarah

Svärmor: Nej, tyvärr så är det inget annat på G :(, kollade i morse. Kram!

2010-04-04 - 15:42:42
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0