Shopping


Innan jag flyttade hem till Tommy så shoppade jag kläder för ett par tusenlappar i månaden. Jag shoppade inte för shoppandets skull, utan jag handlade mest bara nödvändiga saker. Jag behövde nya kläder, och jag hade råd.

Men sen jag flyttade hem till Tommy så är kläder någonting som har legat långt nere på saker att prioritera. I ett hushåll med endast en stadig inkomst och en varierande inkomst så känns kläder inte så viktigt. Något plagg ibland har det väl blivit, också gjorde vi en beställning från ellos i somras.

Härom veckan så tog jag och Tommy en sväng på stan, och då fick jag unna mig lite nytt.




Jag köpte sånna här skor för ett par år sen, och dom är underbara!
Köpte ett par vita då, men den här gången köpte jag svarta.

En ny vinterjacka.
Hur ska jag klara av att ha den här på mig? Den är svinvarm!


Jag älskar leggings, men har bara svarta med kortare ben.
Så jag köpte ett par jeansleggings, vilket var ett av dom bästa köp jag någonsin gjort!
Love them!
Fler sånna ska det bli!


Tack älskling!

Kommentarer

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0