Sova här och sova där


Igårkväll åkte jag och älskling efter vissa omständigheter till Lit. Meningen var att jag skulle sova hos pappa från idag tills i morgon, men det blev att jag kom igår och sover över tills i morgon. Jag och älskling har ju gjort upp en budget, och vi har bestämt att det ska bli så lite bilkörande som möjligt. Så därför sparar vi pengar genom att jag sover i Lit när jag ska jobba flera dagar i rad.

Dock så hade jag väldigt svårt att somna igår. Har sovit tillsammans med älskling varje natt i flera månaders tid, och helt plötsligt så ska vi sova på olika håll. Kändes jätteknepigt.

I morgon jobbar jag 7-13-30, och efter det så ska jag åka hem till Torvalla. Sen på fredag ska jag åka till Lit igen, och sova hos pappa till på söndag. Hoppas att älskling har lust att sova i Lit i helgen han också.

Har försökt att nå Tommy några gånger idag, men telefonen är avslagen. Så Tommy, om du läser det här så kanske du kan försöka höra av dig. Saknar dig och älskar dig!

Kommentarer

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0