Så himla skönt!


Helt ärligt så tror jag att jag ska anställa min älskade vän Kicki som personlig coach/rådgivare/kostrådgivare. Jag får så mycket inspiration av henne, och jag blir så peppad!

Idag vid 11 så kom pappa och lämnade Zorro. Vi satt och fikade och surrade en stund, och sen åkte pappa. Jag pysslade på och plockade undan lite, vek ihop tvätten och la in den i garderoben. Sen packade jag ryggsäcken med vatten, hundbajspåsar, lite extrakläder. Klädde på mig varmt och gick ut, med Zorro förstås.

Vi gick först upp mot naturreservatet och då ringde jag till Kicki och hörde om hon ville ut och gå en sväng, och det ville hon. Vid Naturreservatet tog vi vänster bort mot Lillsjön och sen vidare mot Barnens Hus där vi träffade Kicki, Rasta och Agnes. Sen gick vi ytterligare en sväng, och sen hem mot Kicki för en välbehövlig paus. Satt och surrade en stund, och sen kom Tommy. Vi stannade bara en liten stund eftersom att Kicki, Pether och Agnes skulle iväg sen.

Tommy cyklade och jag gick. Vi kom hem vid 17.15 tiden. Så jag och Zorro har gått nästan en mil idag. Vilket jag tycker känns lagomt. Så i morgon ska vi ut och gå igen. Kanske startar lite tidigare då. Vi får se. Det blir samma tur iallafall, hem mot Kicki. Sen får vi se vilken sväng vi går.

När vi kom hem så åt vi. Och efter det så tog Tommy ett bad, och jag kurade ner mig under täcket i soffan och slumrade till en stund.  Nu har jag just klivit upp ur ett varmt bad. När jag stog och skulle duscha ur schampot så kändes det som att nån stog och tittade på mig, och mycket riktigt så var det det. Tommy stog och småflinade bakom duschdraperiet, och jag blev livrädd! Jag skrek och sprutade ner honom med vatten :D. Och efter 10 minuter så började jag asgarva! Typiskt mig.

Ne, nu får det vara nog. Nu ska jag alldeles strax gå ut en sista sväng med Zorro, sen ska jag lägga mig och titta på Saltkråka. Jag har fått värsta Saltkråkan-beroendet. Hm.


Någon som har lust att följa med ut och gå till Kicki i morgon? Annelie? Sara?

Kommentarer
Skrivet av: Annie

Skulle jättegärna ha följt med! Men jag har så mycket att fixa till kalaset så jag hinner inte.. Men vi syns imorrn! Ni får ta med er Zorro om ni vill, det gick ju bra med Emma och honom fast hon var fegis! Puss!

2009-03-13 - 09:07:15
URL: http://annelie86.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0