Morning!


Hoppas att ni andra har sovit gott, för det har inte jag. Är inne i en period nu då jag har väldigt svårt att somna, och när jag väl gör det så sover jag oroligt. Men konstigt nog så känner jag mig ganska pigg ändå.

Har just kommit in från en liten promenad med Zorro. Och nu märks det så väl att han är hungrig, för han följer efter mig hela tiden. Men han får ingen mat än på minst en timme. (Han har fasta mattider.)

Funderade på om man skulle bege sig ut på långpromenaden lite tidigare. Tänkte att jag skulle gå hem till Kicki och höra om hon möjligen ville ha lite sällskap, men jag vågar inte ringa/sms än, för tänk om Agnes skulle ha en bra morgon och sova en stund till. Då vill inte jag vara den som ringer och väcker dom.

Ne, nu ska jag ta och koka mig en havregrynsgröt och titta på nyhetsmorgon.

Kommentarer

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0