Snodd av Annelie som snodde den av Kickan osv :)


Vad heter ni?
Sarah och Tommy.
Hur träffades ni? Allra första gången vi träffades var på krogstråket för några år sen. Annars var det på Annelie och Andreas bröllop då vi satt brevid varandra på festen efteråt.
Hur länge har ni varit tillsammans? 4 månader och 10 dagar.
Är ni förlovade? Ja :)
Bor ni ihop? Ja :)
Har ni barn? Nej, inte än.
Har båda körkort? Tommy har haft körkort i snart 10 år. Jag ska snart börja med mitt.
Kommer du ihåg er första kyss? Ja. I kyrkparken efter våran första dejt.
Vem sa "Jag älskar dig" först? Jag när jag var full. Men jag menade det verkligen!
Vem är äldst? Tommy är 5 år, 10 månader och 8 dagar äldre än mig.
Vilka stjärntecken är ni? Jag är stenbock och Tommy är fisk.
Vem fyller först på året? Tommy. Han fyller 20:e februari.
Vem är längst? Tommy som är 1,70. Jag är 1,60.
Vem sjunger bäst? Jag måste väl säga att jag sjunger bäst av oss.
Håller ni i handen på stan? Ibland.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej, men jag visste vem han var och han visste vem jag var lite löst.
Vad har ni gemensamt? Vänner och vissa intressen.
Blev du kär vid första ögonkastet? Ja, det vill jag nog påstå.
Har ni någon speciell låt? Aerosmith - I Don't Wanna Miss A Thing.
Har ni stora framtidsplaner? Ja oja! Vi ska renovera lägenheten, vi ska resa, vi ska förhoppningsvis skaffa barn, kanske köpa hus nån gång.
Har ni gråtit i varandras armar? Jag har sett Tommy gråta en gång, och det var när jag fick panikångest attacken. Jag har däremot gråtit många gånger, och Tommy har alltid tröstat mig.
Har ni varit utomlands tillsammans? Nej, inte än. Men förhoppningsvis kanske fram mot sommaren/hösten :)
Vilket är ert bästa minne? Våran förlovning.
Vem lagar bäst mat? Tommy är sjukligt duktig på att laga mat!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Det är olika. Tommy kan bada i flera timmar medans jag kikar på en film. Ibland myser vi ner oss i soffan och tittar på en film tillsammans. 
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Njae, jag bodde i Lit och Tommy i Torvalla.
Blir du lätt svartsjuk? Nej, inte i det här förhållandet.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Vi ringer och smsar ungefär lika mycket.
Brukar nån av er prata i sömnen? Ja, jag brukar prata väldigt mycket i sömnen. Tommy nån gång ibland.

Kommentarer
Skrivet av: Kickan

Vet flera stycken som har snott den från mig!:-)

2009-01-26 - 23:03:40

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0