Igår var det en sån där dag


då jag bara kände mig totalt värdelös och dålig. Ingenting kändes bra, eller var bra. Jag ville helst bara krypa ner i sängen, dra täcket över huvudet och ligga där tills allt kändes bra igen. Och det var nästan precis vad jag gjorde. Jag la mig i sängen och tänkte bara vila en stund, men tydligen så somnade jag för 16.30 blir jag väckt av Tommy och känner att det luktar hur gott som helst i hela lägenheten. Då har han pysslat på med middagen. Han bjöd på honungsmarinerade karrékotletter och hemmagjord klyftpotatis. Han hade till och med stått och skurit bort ALLT fett på mina köttbitar, för han vet att jag inte tycker om det och dessutom så tycker jag att det är jobbigt att skära bort.

Efter middagen så satt vi och diskuterade renovering, lägenhetsbyte, radhus, villor, budget, sparande, gemensam ekonomi och massvis med andra saker. Både jag och Tommy har mycket idéer. Skönt att sitta och prata om hur vi båda skulle vilja ha det och hur vi ska gå till väga för att ordna det. Vi får se hur framtiden ter sig.

Senare på kvällen så kom jag på hur sjukt sugen jag är på att tatuera mig, och att det kanske är dags att börja knåpa ihop ett motivförslag. Så jag satte igång och kollade runt lite, och jag kan ju bara säga att man får ju hur mycket idéer som helst! Någon dag nu i veckan så ska jag åka ut på Frösön och prata lite med tjejerna där (Man's Ruin).

Jag vaknade en hel timme innan klockan skulle ringa nu på morgon. Ska iväg och jobba idag och hade tänkt att sätta mig ner i lugn och ro och äta mannagrynsgröt med älskling :)

Ha en bra dag!


Förresten, både jag och Tommy tackar så hjärtligt för alla förlovningsgratulationer!

Kommentarer
Skrivet av: Kicki eller Pether

Jag vet hur det känns.. jag har en sån där dag idag =´( kan dock inte lägga mig. Men så du vet; du är en stjärna med!!

2009-01-05 - 08:53:02
URL: http://allahososs.blogg.se/
Skrivet av: Annie

Galet tidigt du var uppe må jag säga! Jobbar du ihelgen? Andreas jobbar hela helgen så jag och Evangeline tänkte komma upp och hälsa på något! Puss!

2009-01-05 - 10:46:19
URL: http://annelie86.blogg.se/
Skrivet av: TuffLoysan

Vilken kille du har!!

2009-01-05 - 10:53:55
URL: http://tuffloysan.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0