Sammanfattning av 2008


Gjorde du något 2008 som du aldrig gjort förut?
Jag flyttade hemifrån, blev sambo, köpte bil och förlovade mig.

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade nog inga tror jag.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja. Annelie & Andreas, och Kicki & Pether.

Dog någon som stod dig nära?
Nej.

Vilka länder besökte du?
Inga.

Var det något du saknade år 2008 som du vill ha år 2009?
Utbildning och fast jobb.

Vilka datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
14/3 - Evangeline föddes
3/4 - Agnes föddes
2/8 - Annelie och Andreas gifte sig
16/9 - Blev jag och Tommy ilag
Slutet på september - flyttade jag in hos Tommy
31/12 - min födelsedag och dagen då Tommy friade till mig

Vad var din största framgång 2008?
Kan inte komma på nån.

Största misstaget?
Att jag inte träffade Evangeline och Agnes förräns långt efter att dom föddes.
Ångrar det som fanken!

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har varit sjuk ofta. Plus att jag har haft ont i ryggen väldigt ofta.

Bästa köpet?
Bilen och X-boxet :)

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, hyra, mat, bensin.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja. Att Tommy bjöd in mig på middag den där kvällen.
Det var så våran historia började :)

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Aerosmith - I Dont Wanna Miss A Thing

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare.

Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit mig tid för mina vänner.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Varit ego.

Hur tillbringade du julen?
Tillsammans med Tommys familj, och en stund med Kicki och Pether.
En riktig mysdag!

Blev du kär i år?
Ja.

Blev du tillsammans med någon?
Ja.

Favoritprogram på TV?
Tittade inte så mycket på tv.

Bästa boken du läste i år?
Läste jag någon bok?

Största musikaliska upptäckten?
Mamma Mia!

Något du önskade dig men inte fick?
Ja, något som jag har önskat mig i många år. Men det blir så småningom :)

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Ja, bidrag till en tatuering :D

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jag och Tommy hade lite nyårsfest med middag och lekar för vänner och familj.
Svarade också ja till Tommy som friade till mig.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja.

Vad fick dig att må bra?
Vänner, familj, Tommy.

Vem saknade du?
Mamma. Hela hela tiden.

Kommentarer

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0