Men herregud


Det är söndag morrgon. Jag är ledig och skulle i vanliga fall kunna sova ett par timmar till, lätt. Men jag vaknade för ungefär en kvart sen och kände mig hur pigg som helst. Nu sitter vi med varsin dator i sängen. Jag tänker föreslå att vi slår igång en film och försöker somna om bägge två. Vi behöver sova.

Igår klev vi upp tidigt och gjorde i ordning fika för Dorotearesan. Klockan kvart över åtta for vi hemifrån, och med lugn körning och fikapauser så kom vi fram halv tolv.

Klockan ett var det dop för min lilla kusin. Sötnosen somnade direkt efter att han fått vattnet på huvudet :). Sen hade dom bullat upp med en massa gott. Smörgåstårtor, vanliga tårtor, kakor och bullar. Alfons blev jätteglad för doppresenten. Vi var ett gäng som gick ihop och köpte. Så av oss fick han tre bodysar, tre par mysbyxor, två par strumpor, och en jättesöt tandburk i stål. Han blev jätteglad :). Kanske lägger upp nån bild från dopet, beroende på vad Alfons mamma och pappa tycker.

Vid fyratiden åkte vi hemöver. Det gick lite fortare på hemvägen, så vi var hemma i Lit strax efter sex. Vi var hemma i Torvalla vid niotiden. Och då ramlade jag i säng på en gång.

Just det, film var det ja.

Kommentarer
Skrivet av: Moster

Tack snälla för att Ni kom och tack snälla för den fina dop presenten, innehhållande en massa grejor. Klart du får lägga upp bilder från dopet.

Kram från oss alla.

2009-01-26 - 12:50:03

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0