Länge sen sist


Jag har försökt uppdatera, men inläggen har inte veljat publiceras. Men nu verkar det funka som det ska.

I onsdags fyllde jag år. Jag fick lite sovmorgon, och Tommyälsklingen klev upp tidigt för att börja laga maten. Vi hade nämligen middagsbjudning och lite festligheter för dom närmaste på kvällen, och det var supersupersupertrevligt! Tack alla för att ni kom! :)

Av Lotta och Bullen fick jag ett jättefint fat med en ängel på :)
Av Ida fick jag ett presentkort på H&M :)
Av Evangeline fick jag ett jättefint armband :)
Av Kicki, Pether och Agnes fick jag jojobaolja (en superbra olja som man kan använda till allt möjligt) :)
Av Johnny och Wenke fick jag jättefina ljus :)
Av svärmor och svärfar fick jag ett bidrag till en tatuering :)
Och av.. Anders, Jessica, Elias, Ella, Kicki, Pether, Agnes, Annelie, Andreas, Evangeline, Johnny, Wenke, Sara.H och Anna fick jag också ett bidrag till en tatuering :)


Jag vill tacka så jättemycket för alla gratulationer, sms, samtal och presenter
(förlåt till er som jag inte svarade till, men det var full rulle hela dagen)

Min födelsedag var superbra! :)

Kommentarer
Skrivet av: Kicki eller Pether

PUSS. Detta var du värd. <3

2009-01-02 - 20:37:36
URL: http://allahososs.blogg.se/
Skrivet av: Annie

Tack för att vi fick komma gumman! Det var jättekul!

2009-01-03 - 09:36:05
URL: http://annelie86.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0