Lördag och söndag


Igår for vi till Lit tidigt, eftersom att jag skulle jobba. Fick springa mellan två avdelningar på huset från morgon, vilket faktiskt gick ganska bra. Tommy for hem till pappa och var där medans jag jobbade. Så vi sparade ca 70 kronor på det :)

På kvällen så hade Sara kalajs, och festens tema var crazy. Jag hade inte en aning om hur jag skulle se ut, så jag tog på mig min färggrannaste tunika och svarta leggins. Också satte jag upp håret i en sne toffs. Eftersom att jag glömde kameran hemma så tänkte jag tigga lite bilder av dom som var duktiga och tog med sig sina :). Vilket fall som helst så var det himla roligt hos Sara. Vi spelade spel och skrattade massa! Kvällen gick sjukligt fort, och vips sa det så var jag lite lätt berusad och fruktansvärt trött. Så jag gick hem vid 01-tiden.

I morse tog jag sovmorgon. Egentligen hade vi ju tvättstugan från 07, men vi struntade i det och tvättade hemma istället. Så vi sov en stund till. Sen klev Tommy upp och for iväg och handlade fikabröd. Eftersom att Tommy fyllde år i fredags så bestämde han att vi skulle ha fikabjudning för dom närmsta idag. Vilket fall som helst så sov jag ytterligare en stund. Jag klev väl upp runt 12-tiden och då satte vi igång och städa och gjorde i ordning fika. Strax före 14 så började fikagästerna att komma. Tommys föräldrar kom, alla Tommys syskon med familjer kom, Kicki, Pether och Agnes kom också :). Jättetrevligt var det!

Annelie, Andreas och Evangeline, Johnny och Wenke stannade kvar på middag. Och idag gjorde vi ett riktigt jäkla storkok på korvstroganoff. 4,5 liter korvstroganoff blev det :D. Rackarns vad gott det är! Tommy är grym på att laga mat.

I morgon blir det ännu mer fika. Då kommer Emelie, Rebekka, Lotta, Tezz och Ida hit. Ska bli jättekul! Jag kommer nog att krama Tezz i en miljon år. Har inte träffat henne sen i september.




Nej, nu ska jag ta och kika på det nya avsnittet av Det Okända. Sen blir det god natt.

Kommentarer

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0