I måndags


Hade så himla mysigt och roligt i förrgår när tjejerna var här! Vi drack kaffe och fikade resterna från i söndags. Snackade tjejsnack och fnittrade. Jag höll nästan på att tappa hakan när jag såg vad Tezz hade gjort. Hon hade klippt av sig sitt långa hår! När jag tänkte efter en stund så fick jag för mig att hon faktiskt hade berättat det för mig. Men jag blev ändå paff. Så länge jag har kännt henne (i typ 5 år) så har hon haft långt hår.

Alla tjejerna förutom Lotta gick vid 16-tiden. Lotta stannade kvar en stund till och åt middag med oss. Hon for hemöver vid 17.30-tiden.

Jag blev så sjukligt trött vid 18.30, så då gick jag och la mig och somnade. Vaknade till vid vid 23, låg och gosade med älskling en stund, och började må jättedåligt. Jag mådde så dåligt, så jag tror att det smittade av sig på Tommy, för han började också må dåligt. Så då låg vi bägge med magknip i ett par timmar, och sen lyckades vi somna. Det konstiga är att varken jag eller Tommy hade ont i magen igår, men däremot så kände vi oss lite hängiga. Hängiga som i lite smått förkyld.

Hoppas att det bara är tillfälligt. Har varken tid eller lust att bli sjuk igen.

Kommentarer

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0