Utmanad av Kicki


7 sanningar om mig:


1. Jag älskar mitt jobb! För mig är det världens bästa jobb, och i nuläget så kan jag faktiskt inte tänka mig att hålla på med något annat. Jag tycker om att hjälpa människor, därför är det ett alldeles utmärkt jobb för mig.

2. Jag är jättedålig på att höra av mig till vänner och familj. Fy skäms på mig!

3. Jag är lite lagd åt det pedantiska hållet, iallafall när det gäller städning. Allting ska se snyggt och prydligt ut, och jag kan torka av diskbänken sju gånger i rad så att jag är säker på att den blir riktigt ren.

4. Jag har verkligen barnasinnet kvar. Ibland får jag verkligen hjärnsläpp och blir riktigt barnslig. Om nån fiser så kan jag sitta och skratta åt det i säkert en kvart.

5. Jag äter helst all mat kall. Jag tycker att det är godast. Om jag tillexempel tar fram en matlåda ur kylskåpet så värmer jag inte maten innan jag ska äta den. Det finns nog bara en maträtt som jag inte vill äta kall, och det är soppa.

6. Ibland känner jag mig så ensam. Trots att jag har en underbar sambo, världens bästa vänner och familj som alltid finns där för mig så kan jag ibland känna mig ensam. Jag känner mig liksom instängd i min egna lilla värld.

7. Jag är nog hypokondriker. Jag tror ofta att jag lider av någon allvarlig sjukdom. Det kan vara allt från schizofreni till cancer. Det är väldigt jobbigt, och det är ingenting som jag kan rå för.


Jag utmanar alla som läser :)

Kommentarer
Skrivet av: Kicki eller Pether

Jag är nog också hypokondriker!!! Fast å andra sidan är jag ofta sjuk.. Hmm.. Vad vet man? :P Puss

2009-02-04 - 09:42:46
URL: http://allahososs.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0