Alla hjärtans dag


Igår fick jag sovmorgon till 12. Skönt. Sen var det bara till att dra på sig kläder och gå till bilen, för då skulle vi fara in till stan och kika lite. For förbi hos Annelie en sväng och hämtade en servis. Tack så jättemycket för den!

Vi gick på H&M en sväng, sen på Claes Ohlson. Köpte bland annat en provsticka till potatis, som jag har saknat sjukt mycket. Sen handlade vi lite som fattades till middagen, och sen for vi förbi Kicki och Pether. Vi blev bjudna på kaffe och the, och satt och surrade ett tag. Mycket trevligt!

När vi kom hem sen så gjorde jag en ministädning medans Tommy pysslade på med middagen. Jag blev bjuden på en sjukt god middag! Fläskfile med creme fraiche och senapstäcke, hasselbackspotatis, smörstekta champinjoner och sallad. Åå så gott det var! Till efterrätt så hade vi köpt min favoritglass Carte D'or, Crema Di mascarpone. Syndigt god! Medans vi åt så kikade vi på Patrik 1,5 och jag måste faktiskt säga att den var helt okej.

Efter middagen så tog vi ett skumbad. Släckte ner i badrummet och tände ljus. Mysigt! Sen blev det sängen och godnatt eftersom att jag skulle upp och jobba idag.


Tack älskling för en mysig alla hjärtans dag!

Kommentarer

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0