Julen är räddad!


Konstigt egentligen hur två borttappade julklappar kan tynga ner stämningen. Men nu är dom återfunna, så nu kan jag släppa det bekymret, äntligen! :)

Känner mig däremot ganska dum. Jag har varit förkyld nu i veckan, och tackade därför nej till två saker som jag gärna hade veljat varit med på idag. Dels Novas luciatåg på hennes dagis, och sen tjejkvällen som Kicki och Moa skulle ha. Jag började känna mig bättre igår, men tänkte att det var bäst att jag tog det lugnt ett par dagar till för att kroppen skulle få återhämta sig lite. Men sen ringde en tjej från jobbet idag och frågade om jag hade lust att jobba för henne på lördag och söndag. Jag tackade tveklöst ja, eftersom att jag annars bara har fått tre dagar på hela den här månaden.

En annan rolig sak. Vi har fått tillbaka våran bil. Den började helt plötsligt att fungera när Tommy och Evert hade bogserat den till Everts jobb. Jäkla mysko bil. Ska bli roligt att se hur länge den fungerar den här gången.

Nu håller säljarna på att packa det sista, och nästa vecka ska dom börja städa lägenheten. Så om vi har tur så kan vi börja flytta nästa vecka :). Längtar tills det är avklarat!



Kommentarer
Skrivet av: mamma

kära svärdotter <3

fråga om ni får städa själva och de drar av 2000:-

på priset

tur ni hittade klapparna KRAM

2009-12-12 - 11:48:14
Skrivet av: svärmor

kära svärdotter <3

fråga om ni får städa själva och de drar av 2000:-

på priset

tur ni hittade klapparna KRAM

2009-12-12 - 11:48:44
Skrivet av: svärmor

OJojoj

Så kan det gå när jag glömde ändra namn efter jag skrev i Annelies blogg

<3<3<3

2009-12-12 - 11:50:49
Skrivet av: Annie

Va roligt både med julklapparna, jobb och flytt! :) Vart var julklapparna då?! Puss!

2009-12-12 - 13:27:51
URL: http://annelie86.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0