Hej på er!


Jag har inte avlidit. Det har bara varit full rulle med flytt, packa upp saker och försöka få till ett beboeligt hem i övrigt. Det går sakta men säkert framåt.

I morgon är det julafton, och vi har inte lämnat alla julklappar än. Vi ska se om vi hinner det idag. Annars kanske vi får lämna dom efter jul. Bättre sent än aldrig :)

Dagens planer är att hänga och lägga in kläder i garderoberna, hänga upp gardiner i sovrummet och kontoret och packa upp så mycket saker som möjligt ur kartonger.

Vill säga tusen tack till ALLA som på något vis har hjälpt oss med flytten. Utan er så hade vi antagligen fortfarande kört kartonger och saker.


Våran nya adress:

Splintvägen 4C (1 Tr)
831 72 Östersund

Kommentarer
Skrivet av: Kicki

Men grattis till det nya hemmet då :)

2009-12-23 - 18:32:08
URL: http://ekogatan.blogg.se/
Skrivet av: Kicki

Ja jag vet inte.. minsta lilla jag äter/dricker fel så är den tillbaka känns det som.. men just nu har det nog mycket med stressen att göra också.. mår inte alls så bra just nu.. :/

2009-12-23 - 18:39:26
URL: http://ekogatan.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0