Har så sjukt svårt för att somna nu


Trots att jag har tagit värktabletter (som annars hjälper bäst för mig) så har jag fortfarande ont i huvudet.

Jag åkte på förkylning för ett par dagar sen. Och Tommy har haft en fruktansvärd värk i sin fot, så han har varit hemma den här veckan. Vi har mest vilat och tittat på film, och packat när vi har orkat.

I förrgår kväll bröt jag ihop. Stress blandat med förkylning, blandat med ångest. Stress och ångest inför flytten, stress över julklappshandling och borttappade (?) julklappar. Nåväl, nu känns det bättre.

Igår kväll slog jag in julklappar till Leeah, Nova, Agnes och Evangeline. Så nu är nästan allt klart med julklapparna.


Dagens planer, som jag egentligen inte alls orkar göra i och med förkylningen, men som jag känner måste bli gjort är:

- Åka ut till Lit och leta efter dom borttappade julklapparna. Dom måste finnas där. Dom kan omöjligt vara någon annanstans.

- Åka till barnens hus och köpa julklapp åt E. Även titta efter julklappar åt Ella och Elias.

- Försöka att få lite bättre ordning i flyttkaoset. Plocka ner gardiner och gardinstänger m.m. Kanske börja med en lättare städning om jag orkar (så att det inte blir 100 timmars sanering vid flyttstädet). Kom på häromdagen att fönstrena här skulle ha varit putsade. Men det går väl inte nu heller?! Hrmf!

Kommentarer

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0