Olidlig smärta


Jag har nu haft värk till och från i örat i en vecka. Dom två senaste dagarna har jag haft så ont att jag har gråtit. Jag har ju trott att det bara har varit något skräp i örat som skulle följa med vaxet ut så småningom. Men nu gör det riktigt förbannat ont, och nu ikväll har jag varit täppt i näsan och haft lite feber. Dessutom så hör jag ingenting på det örat jag har ont i.

Jag bytte jobbpass med G i morgon, men nu vet jag ärligt talat inte om jag kan jobba i morgon. Det första samtalet i morgon blir till hälsocentralen, och förhoppningsvis så får jag en tid snabbt. Andra samtalet blir nog till B för att säga att jag inte kan jobba. Jag tvivlar på att jag kan jobba på tisdag, men vi får se.

Kommentarer
Skrivet av: Annie

Öroninflammation kanske? =(

2009-04-26 - 23:02:29
URL: http://annelie86.blogg.se/
Skrivet av: Bea

Bra blogg du har :)



- Allt bra?

2009-05-02 - 01:20:07
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0