Förbannad!


Besvikelse, rädsla, obehag och ilska. Dom känslorna har lagt sig som ett stort mörkt moln över mig idag. Först var jag bara så jäkla förbannad och irreterad. Men när ilskan väl la sig så övergick det i rädsla.

Ska jag behöva vara rädd för det här?

Och för dig, som tydligen inte fattar anledningen till att jag tar den medicinen jag tar. Jag har inga sånna problem. Min depression diagnosterades av läkare som stressrelaterad depression. Så, för att tala klarspråk så att du ska förstå; Min depression utlöstes av stress, och inget annat

Ta och läs och lär för omväxlings skull, så kanske du förstår min situation lite bättre.


Kommentarer
Skrivet av: Linda

Men gumman. Vad har hänt nu då? :-S

2008-09-23 - 07:50:14
URL: http://linda0644.blogg.se/
Skrivet av: Ida

Vad är det som har hänt?

2008-09-23 - 16:40:50
URL: http://jenkka.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0