Trött? Mjodå.


När jag gick hem igår från en heldag på jobbet så orkade jag inte ens lyfta på fötterna när jag gick. Jag uppfattade saker konstigt som Tommy sa i telefonen, och blev tvungen att fråga vad han sa flera gånger.

Min kropp och min hjärna tål inte för mycket stress, och vissa stunder på jobbet så har jag kännt mig väldigt stressad och otillräckligt. Larmtelefonen ringde hela tiden under en timme igår kväll. Och bara en sån sak kan man bli sinnesförvirrad av.

På onsdag ska jag gå första introdagen av två på en avdelning. Vet inte riktigt hur jag ställer mig till det. För det är en helt annan sak att jobba på en avdelning, än vad det är att jobba på ett servicehus. Så jag gruvar mig faktiskt. Men men, jag ska ge det ett försök. Funkar det inte så säger jag ifrån mig jobb där helt enkelt.

Men nu har jag en till ledig dag att njuta av. I morrn ska jag åka hem till Kicki och Pether och käka lunch. Sara och Annelie kommer också :)

Kommentarer

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0