Så där ja


Då var dammsugningen och skurningen av huset avklarad. Sängarna är renbäddade, och egentligen så skulle man väl ha putsat fönster och bytt gardiner när man ändå håller på. Men det får faktiskt bli en annan dag. För det jag ska ta itu med härnäst tar ju sin lilla tid. Tvättstugan. Det tar aldrig slut!

Jag har nu varit vaken i tre timmar. Det är bra för att vara jag. I vanliga fall så har jag inte ens nästan sovit klart vid den här tiden. Jag vet, egentligen ska man skämmas. Men gud så skönt det är att sova!

Gud vad dåligt jag mådde igår. På alla sätt och vis. Jag hade en sån fruktansvärd ångest, och ångesten utlöste en fruktansvärd huvudvärk och dåsighet.

I morgon ska jag gå intro på en avdelning. Jag måste vara ärlig och säga att jag faktiskt gruvar mig :S

Kommentarer

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0