Torsdag


Ganska slapp vecka det här. Både måndag och tisdag var jag hemma eftersom att jag mådde dåligt. I onsdags var jag ledig, jobbade 4,5 timme ikväll, och nu är jag ledig fredag, lördag söndag.

Vi har fullt upp i helgen. I morgon ska jag och Tommy bjuda hem hans föräldrar på middag. Mysigt :). På lördag så ska vi iväg på Halloweenfest, jag ska klä ut mig till pirat :), på söndag så fyller Karin år, så då ska vi dit och gratulera henne :)

Tommy köpte ett spel till xboxet idag. Dock inget spel som intresserar mig, så jag tänkte att jag skulle passa på att skriva lite istället.

Mm, när jag kom hem ikväll så ställde jag mig i duschen en lång stund. Så skönt! Väl ute ur duschen så hade Tommy lagat mat, spaghetti och köttfärssås. Mums!

I morgon förmiddag står det städning på schemat. Roligt att städa nu när man har en riktigt bra dammsugare :)

Ne, nu ska jag tvinga min sambo att sluta spela, och mysa lite med mig istället :)

Kommentarer
Skrivet av: Ida

Ska ni fira halloween på lördag? Det är ju Allahelgona då?

2008-10-30 - 23:57:05
URL: http://jenkka.blogg.se/
Skrivet av: Linda

Hej gumman... Fick du tag på Berith igår? Blev det nån klarhet i när du skulle börja jobba? Hoppas att ni får det roligt i helgen.. Själv ska jag bara vara hemma med min sjukling o hoppas att hon slutar hosta snart..

Ha det bäst.. kram kram

2008-10-31 - 12:18:08
URL: http://linda0644.blogg.se/
Skrivet av: MaSa

Hej vännen. Ville önska dig en god Halloween. Kramis.

2008-10-31 - 13:13:01
URL: http://blogg.swegraf.se

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0