Tack så mycket för tipsen!



Till att börja med så tog jag och städade Tommys lägenhet. Jag dammtorkade, dammsög och skurade. Sen skrubbade jag köket rent fån golv till tak nästan. Han blev jätteglad när han såg vad jag gjort. Vi får väl se om jag överraskar honom med nånting mer så småningom :)

Efter att jag städat klart så åkte jag hem till Kicki och Agnes. Kicki bjöd på jättegod lunch, tack så mycket! Sen åkte jag hem till Lit och packade om väskan, för att sedan bli hämtad av Tommy. Vi åkte och handlade lite, och efter det så for vi förbi Karin och Evert en sväng. Och nu sitter jag hemma hos Tommy och väntar på att han ska komma tillbaka, för då ska vi laga middag. Uncle Bens Sweet n' Sour med fläskfilé i, och ris till det. En av mina stora favoriter :)

Det är helt perfekt. Min pojkvän och en av mina bästa vänner bor typ grannar, så i morgon tänkte jag kila över till Sara och umgås med henne.

Ne, nu är det dags att putsa fläskfilé.

Kommentarer
Skrivet av: Maria Eriksson

Var i Torvalla bor han? Tänkte om du ville hälsa på mig och Vilda någon gång vid tillfälle? Kram

2008-10-06 - 21:05:43
URL: http://mariaviolaeriksson.blogg.se/
Skrivet av: GurriGurran

ÅH Vad gott det där lät. Du får komma hit å städa också fniss

2008-10-07 - 12:43:35
URL: http://nogg.se/gurran
Skrivet av: Linda

Hej gumman. Hoppas att allt är bra med dig. Du får gärna komma till mig o laga mat oxå. Har inte ätit på 3 dagar. Har lixom ingen aptit. :( Kram

2008-10-07 - 15:07:22
URL: http://linda0644.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0