Mys :)


15.40 tog jag bussen in till stan, och från stan for jag vidare till Torvalla hem till Tommy. Vi skulle egentligen kika på film, men jag varnade honom för att jag antagligen skulle somna då. Så istället bestämde vi oss för att ta en promenad ner till Karin och Evert, och sen en sväng förbi Annelie och Andreas.

Annelie och Evangeline var minsann hos Karin och Evert när vi kom dit. Vi satt på golvet och lekte och gosade med Evangeline. Förutom glasögon så verkar hon vara fascinerad av klockor. På hennes dop så satt jag och gosade en lång stund med henne, och hon hade bara ögon för min klocka. Och ikväll så fick hon syn på min klocka igen, och blev lite förtvivlad när den inte lossnade från min arm. Gotjejen!

Jessica, Anders, Elias och Ella kom förbi också. Så det blev många barn där :) Så underbart med barn! Jag älskar barn! Jag längtar verkligen till den dagen då jag själv blir mamma.

Nu får inte jag träffa gubben förräns på lördag. Så nu hoppas jag att tiden går fort fort! Dessutom så ska vi iväg på 20års galejj. Det blir kul :)

Ne, det är en dag i morgon också. Går på klockan 7. Så god natt med er!

Kommentarer

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0