Mycket bättre


Ja, jag hade nog en kris där. Jag mådde inte alls bra. Allting kändes så olustigt. Men nu känns allt faktiskt hur bra som helst. Jag är kär, har flyttat ihop med världens underbaraste, jag har återfått vänskapen med en speciell person och igår köpte jag och Tommy en bil! Så nu är vi ägare av en audi :), + att jag har helt underbara svärföräldrar :)

Det är mycket jobb nu. Jobbar sex dagar på raken nu, eller ja, jag har avverkat tre snart. Alldeles strax så åker jag hem och ska städa lite. Bror + sambo kommer förbi sen, och kommer det folk så må det ju se fint ut :)

Mmmm, älskar min Tommy ♥

Kommentarer
Skrivet av: Kicki eller Pether

Kul att höra! Alltihopa. Och grattis till både de ena och de andra! Pusspuss

2008-10-26 - 10:25:56
URL: http://allahososs.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0