God morgon


Både jag och Tommy vaknade tidigt idag. Inte så märkligt att han klev upp tidigt, han skulle ju iväg och jobba. Jag hade ju kunnat ligga kvar, men jag ville hinna pussas lite med honom innan han skulle fara iväg.

Helgen har varit bra, och stundvis jobbig. I lördags så hade ju Ida sin 20 års fest. Jättekul var det, tills min kropp helt plötsligt upptäckte att jag hade fått i mig lite väl mycket alkohol. Jag hade läget under kontroll, tills jag skulle sätta mig på en bänk. På något konstigt vis så lyckades jag slå i huvudet i bänken, och svimmade väl av. Sen vaknade jag upp inomhus i en säng. Tack till er som hjälpte mig, och förlåt för att jag blev så full som jag blev.

Älskling är helt underbar. Jag skäms nästan, och får jättedåligt samvete för att han är så gullig. Bara en sån sak som att han köpte hem Valios dyra laktosfria mjölk så att jag skulle få mjölk till kaffet, får mig att skämmas. Vad har jag gjort för att förtjäna en sån här fin kille? Igår så skulle han iväg och handla och lämna tillbaka bilen till sina föräldrar. Vet ni vad jag vaknar upp till när han kommer hem? Han pussar mig på pannan, och lägger en inslagen blomma brevid mig i sängen. Inte vilken blomma som helst, en jättefin Gerbera (stavas det så?). Han är uppmärksam och hjälpsam. Han behandlar mig som en prinsessa.

Så nu tänkte jag att ni skulle få hjälpa mig litegrann. När ni vill visa uppskattning till eran pojkvän/flickvän, på ett speciellt sätt. Vad gör ni då? Alla förslag är hjärtligt välkomna.

Om ett tag så ska jag ta en dusch och göra mig i ordning, och sen så ska jag åka och hälsa på Kicki och Agnes. Ska bli jätteroligt att få träffa dom en stund!

Kommentarer
Skrivet av: Maria Eriksson

Ett varmt skumbad med massa värmeljus på badkarskanten och rosor i vattnet. Serveras med ett glas vin och en flickvän :) Jättebra efter en jobbig vecka på jobbet!

2008-10-06 - 09:39:48
URL: http://mariaviolaeriksson.blogg.se/
Skrivet av: kucin frida =)

Laga det mesta av maten sj o sen bara slappa se någon bra film, o sen klia han på ryggen om han gillar det de uppskattar iaf Andreas :)

2008-10-06 - 10:06:06
Skrivet av: Annie

Låter som en mysig helg! Synd på svimmningen bara =(

Första förslaget där lät ju bra, Tommy älskar att bada =) Fast du får nog dricka vinet själv! ;) Annars, en härlig promenad och sen en god middag och mys! Puss!

2008-10-06 - 10:22:07
URL: http://annelie86.blogg.se/
Skrivet av: MaSa

Grattis Sarah att du fått en sån bra. Det är du verkligen värd. Hade jag haft nåt tips så skulle jag gett dig det men jag kommer ju aldrig så långt i mitt liv att nån stannar hos mig. Kramar

2008-10-06 - 14:15:40
URL: http://blogg.swegraf.se

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0