Alla nya saker


Igår kväll låg jag och Tommy och diskuterade hit och dit om vi skulle köpa ett xbox nu eller om vi skulle vänta ett tag. Men vi bestämde oss för att köpa ett nu. Så idag for vi och köpte ett. Xbox 360 elite blev det. Nu väntar vi på att Guitar Hero World Tour ska släppas, för då ska vi köpa det direkt. Vi bestämde att konsollen och World Touren får bli våran lite för tidiga julklapp.

Idag har jag betalat räkningar för första gången i mitt liv. Vi satt säkert i en timme och sorterade upp alla papper och gick igenom alla räkenskaper. Sen satte vi prydligt in alla papper i en gemensam pärm. Oj oj, vad vuxet det låter.

Invigde dammsugaren idag också. Å herregud! Den är gudomlig! Nu kommer det alltid att vara ett nöje att dammsuga :)

Vi for på buketten idag också, och köpte växter. Dom enda riktiga växterna som Tommy hade innan var en över 10 år gammal kaktus (som absolut inte får slängas enligt honom) och en annan stor blomma som dödförklarades för ett tag sen. Vi köpte växter och krukor till alla rum. Hela lägenheten fick världens lyft tack vare det! Vi är väldigt nöjda bägge två :)

Jag och Tommy har inte varit ilag länge, allt har gått väldigt fort. Men då måste jag tillägga att allting känns så himla rätt och bra. Jag är så himla himla kär, och jag trivs hur bra som helst. Så här lycklig har jag inte varit på länge. Tommy kom som en stormvind och vände upp och ner på hela min vad jag trodde var trygga värld. Men när jag tänker efter så är det nu jag verkligen känner mig trygg. Jag älskar Tommy. Det är honom jag ser min framtid med.

Vi har just prövat ett av spelen som följde med xbox-paketet. Kung Fu Panda. Rätt roligt faktiskt. Bra tidsfördriv tills guitar hero 4 kommer :)

Kommentarer
Skrivet av: MaSa

Det gör la inget att det går fort att man flyttar ihop lilla vännen. Jag ska flytta ihop med min Diana alldeles snart så det blir flytt för mig till Falkenberg och det ska bli sååå kul :) Och så fick jag ett barn på köpet. Hoppas allt är bra med dig. Massa kramar till dig/er.

2008-10-29 - 00:16:32
URL: http://blogg.swegraf.se
Skrivet av: Emelie

Hej hej =) Hur är det med dig? Tänkte höra vad du tycker om den där damsugaren? Har funderingar på att köpa en sådan jag med, har kollat på den tidigare =). Vet du vad den heter?

Hihi tusen frågor ;)



Kram emelie

2008-10-30 - 11:53:45
URL: http://snorkfrokens.bloggspace.se

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0